۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

نمایندگان مجلس یازدهم با برنامه و اولویت بندی فعالیت کنند

نمایندگان مجلس یازدهم با برنامه و اولویت بندی فعالیت کنند

قزوین- نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایدگان مجلس باید در دوره یازدهم با برنامه مشخص و مدون و با اولویت بندی حرکت کنند تا کارها به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان روز پنجشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله مجید تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، هدایت الله جمالی پور استاندار، معاونان استانداری، نمایندگان سابق و منتخبین جدید در مجلس یازدهم در استانداری برگزار شد.

آیت الله مجید تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و مجدانه نمایندگان سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دور از حاشیه و هیاهو در مسیر خدمت به مردم تلاش زیادی داشتند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی کشور بسیار خاص و ویژه است و در زمینه اعتبارات وضعیت خوبی نداریم لذا با چنین شرایطی نمایندگان تلاش و عملکرد خوبی داشتند.

تلخابی با تبریک به نمایندگان جدید مردم استان در مجلس یازدهم تصریح کرد: امیدواریم در سایه همدلی و وحدت میان نمایندگان جدید در سطح ملی و استان شاهد خدمات ارزنده‌ای باشیم.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درس‌هایی از نهج البلاغه یادآور شد: در حکمت ۵۵، حضرت علی (ع) علم و ادب را تعریف و فکر را به آینه تشبیه می‌کند زیرا هر آنچه زشت و زیباست را بدون تغییر به انسان نشان می‌دهد.

آیت الله مجید تلخابی تاکید کرد: فکر باید پشتوانه واقعی داشته باشد اما امروز فکر ما به دلیل تبلیغات دشمن به خصوص در حوزه دینی محروم شده است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات تبلیغات بیش از حد دشمن عقل را تعطیل می‌کند و استعمار اندیشه ورزی و فکر را از بین می‌برد و در جامعه‌ای که فکر نباشد، علم هم در خدمت دشمن قرار می‌گیرد.

تلخابی با اشاره به تصمیمات متناقض سازمان بهداشت جهانی ر موضوع کرونا تصریح کرد: در جریان مبارزه با ویروس کرونا دیدید چه پیشنهادهای متناقضی از سوی این سازمان مطرح شد، یک روز اعلام می‌کنند دستکش در جلوگیری از ویروس اثری ندارد و یک روز ماسک زدن را ضروری نمی‌دانند و مردم را سردرگم کرده اند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: متأسفانه به علت کوتاهی‌هایی که انجام شد مردم ما فرصت خوب ماه رمضان را از دست دادند و اگر روند تصمیمات متناقض کرونایی ادامه داشته باشد مراسم ماه محرم را هم ا دست می‌دهیم.

تلخابی اظهار کرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم اما باید تصمیمات با تدبیر مناسب و اندیشمندانه باشد.

مدرس حوزه علمیه قم اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، میزان آلودگی در ستادهای نماز جمعه کمی بیش از ۲ درصد بوده در حالی که این آلودگی در ناوگان حمل و نقل و مترو ۴۶ درصد گزارش شده و با این شرایط مترو فعالیت خود را آغاز کرده اما نمازهای جمعه ما در اغلب شهرها بخصوص مراکز استان‌ها همچنان تعطیل است.

وی گفت: در خصوص غسل و دفن اجساد کرونایی نیز مسائل زیادی مطرح شد اما طلبه‌های ما اجساد کرونایی را غسل داده و دفن کردند و هیچ مشکلی نیز ایجاد نشد یا در مقطعی گفته می‌شد که طلبه‌های خارجی عامل انتقال ویروس کرونا بودند در حالی که در کیان دو هزار طلبه خارجی فقط یک نفر مبتلا به ویروس کرونا بود.

تلخابی در ادامه افزود: مجلس یازدهم باید برای مدت چهار سال خود نقشه راه داشته باشد و با مشخص کردن اولویت‌ها در مسیر مشخصی گام بردارند.

کد خبر 4931639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha